• Campagne en stand LabelExpo 2015

What’s on your mind? Let Emax illuminate!

 

Emax, een joint venture van MultiSTiQ en Chiasa presenteerde zich van 29 september tot 2 oktober op de LabelExpo in Brussel. Centraal thema hierbij was klantgerichte productontwikkeling. Door de flexibele productiemogelijkheden van Emax kunnen zij naast een breed scala aan 'standaardproducten'' ook — al vanaf een kleine hoeveelheid (3.000 m2) — materialen ontwikkelen die aansluiten bij specifieke wensen van hun afnemers. Het maakt niet uit welke moeilijkheden gebruikers van labelmateriaal tegenkomen, Emax denkt mee en biedt een oplossing; "What's on your mind? Let Emax illuminate!"

In de aanloop naar de LabelExpo heeft Emax een aantal flyers verstuurd, waarin per toepassing (kleding-, matras-, tapijt-, banden- en betonlabels) een aantal problemen en oplossingen benoemd werden. De ontvangers van deze flyers werden uitgenodigd een afspraak te maken om tijdens de LabelExpo de stand van Emax te bezoeken en te vertellen welke moeilijkheden zij ondervinden tijdens het gebruik van hun labelmateriaal, zodat Emax een klantspecifieke oplossing kan aandragen.

GraphID heeft hierbij zorg gedragen voor het ontwerp en de uitvoering van zowel de stand als de flyers. Emax heeft tijdens de beurs veel nieuwe contacten gelegd en zijn imago als leverancier van oplossingen versterkt.