• Opmerkelijk ontwerp

Een groot deel van ons werk is vragen stellen, om zoveel mogelijk inzicht te krijgen in het product of de dienst die onze opdrachtgever in de markt wil zetten, maar de belangrijkste vraag is ‘waarom?’.

Waarom?

Wat is je doel, wat wil je bereiken voor je doelgroep, wat is je overtuiging, waar geloof je in. Als jouw (potentiële) klanten begrijpen “waarom” jij die overtuiging hebt. Dan gaan zij er zelf ook sneller in geloven. En als iemand er in gelooft, ofwel dezelfde overtuiging deelt, gaat hij anderen om zich heen daarvan ook overtuigen. De beste reclame die je kunt hebben: mond-tot-mond.

Waarom?

Wat is je doel, wat wil je bereiken voor je doelgroep, wat is je overtuiging, waar geloof je in. Als jouw (potentiële) klanten begrijpen “waarom” jij die overtuiging hebt. Dan gaan zij er zelf ook sneller in geloven. En als iemand er in gelooft, ofwel dezelfde overtuiging deelt, gaat hij anderen om zich heen daarvan ook overtuigen. De beste reclame die je kunt hebben: mond-tot-mond.

Waarom?

 

Waarom?

Waarom? Dat is een belangrijke vraag; waarom doen we wat we doen?

Hoe?

Hoe gaan we die doelen bereiken?

Wat?

Wat hebben we te bieden?

Extra sliderExtra slider

Effe testen

test